De Italiaanse grafisch ontwerper Fabio Di Corleto brengt je met zijn werk in de reeks Swapped Logo’s in verwarring door logo’s van beroemde technologiebedrijven met elkaar te verwisselen. De kracht van grafisch ontwerp wordt andermaal bewezen: je weet meteen welk ontwerp bij een merk hoort, zo sterk zijn de logo’s in onze hersenen geprent.
Volgende bericht: Leaf House: caravans waarmee je wél gezien wil worden
Tecla: een milieuvriendelijk huisje gemaakt met een 3D-printer
Met Neuralink gaat Elon Musk computers en hersenen verbinden
De elektrische pickup van Ford is sterk genoeg om een trein te trekken
De Adaptation Sofa speelt met je perceptie
Italiaanse Nintendo-liefhebber maakt afstandsbediening van Game Boy
Dankzij elektroden op de hersenen kan deze verlamde patiënt weer lopen
Elektrische scooter van Harley-Davidson belooft veel goeds
Rotofarm: een designobject waarin je zelf voedsel verbouwt
Papilio: straatverlichting die werkt op windenergie