Apple is niet heel erg actief op sociale media, maar als het bedrijf uit Cupertino ermee begint doet men het ook goed. Sinds kort deelt men via @apple mooie foto’s en video’s van gebruikers van de iPhone, die hun kiekjes kunnen taggen met #ShotoniPhone om op het account geplaatst te kunnen worden. Binnen korte tijd schoot het aantal volgers van @apple naar de honderdduizenden, dus men lijkt weer een slimme marketingmachine te hebben opgestart.
Volgende bericht: IKEA duikt volop in de zonne-energie
Google Play Pass: maandelijks betalen voor honderden apps en games
Brette Haus: een huisje dat wordt uitgevouwen
Jetson One: een uit de kluiten gewassen drone voor één persoon
Apple lanceert krachtige maar pittig geprijsde AirPods Max
Calm Office: een site die thuiswerkers voorziet van kantoorgeluiden
Magway: goederenvervoer met magnetische levitatie
Big Sur: de veelbelovend ogende nieuwe versie van MacOS
Metacycle: een betaalbare elektrische motor
Stickers van Apple AirPods houden voorbijgangers voor de gek