Het creatieve bureau Ogilvy creëerde voor het Frans bronwatermerk Vittel een geinige gadget die je eraan herinnert dat je genoeg water moet drinken. De Vittel Refresh Cap is vergelijkbaar met een kookwekker: je windt ‘m op, en zodra de ingestelde tijd voorbij is komt er een vlaggetje tevoorschijn. Aangezien schijnbaar 80 procent van de mensen dagelijks vergeet water te drinken, kan dit nog best wel eens een succes worden.
Volgende bericht: Laten we hopen dat iOS 8 er zo uit gaat zien
Mark AR: virtuele graffiti in augmented reality
Het Nederlandse OeauO maakt kraanwater wereldwijd drinkbaar
Candela: een elektrische draagvleugelboot om mee over het water te vliegen
Deze Volkswagen Kever is veertig procent groter dan het origineel
Optische illusie in Seoul imponeert met digitaal water
Lumio: een elektrische tandenborstel die zichzelf reinigt met UV-licht
Toilet met vacuümtechnologie bespaart 90 procent aan water
Interceptor: een inventieve catamaran die plastic uit rivieren vist