In navolging van deze geweldige reclame van Apotek Hjärtat heeft het Zweedse Kinderkankerfonds groot succes met een vernuftige interactieve reclamecampagne. Zodra de metro langsrijdt gebeurt er iets speciaals met het billboard, waardoor voorbijgangers eens even goed aan het denken worden gezet. Een mooie manier om aandacht te vragen voor kanker bij kinderen.
Volgende bericht: Waarom we onze privacy belangrijk moeten blijven vinden
Gratis rijden in de metro van Rome als je dertig plastic flesjes inlevert
Stickers van Apple AirPods houden voorbijgangers voor de gek
Half-transparante zonnepanelen blijken perfect te werken bij kassen
Tatoeage-kunstenaar zet tatoeage via het internet en een robotarm
Adria Astella: een zeer chique caravan met panoramadeur
De Helyx Bike laat je ook met het achterwiel sturen
Calm Office: een site die thuiswerkers voorziet van kantoorgeluiden
HydroFlyer: een elektrische surfplank met een draagvleugel
Brette Haus: een huisje dat wordt uitgevouwen