Je hoeft het reclamebureau van yoghurtmerk Bon Yurt niet te vertellen hoe je een goede viral maakt: men neme een flink stel neonstaafjes, een paar blenders en meer dan 700 glaasjes, en combineert deze ingrediƫnten onder de spookachtige gloed van blacklights. Ziet er goed uit, zoals uit de onderstaande video blijkt.
Volgende bericht: Leer pianospelen met een iPad
De nieuwe Unreal Engine schudt schitterende beelden uit zijn mouw
Aptera claimt een elektrische auto te ontwikkelen met een bereik van 1.600 kilometer
Tilt Five combineert bordspellen met augmented reality
Domino’s Pizza Checker controleert pizza’s met kunstmatige intelligentie
Ontwikkelaar bouwt 1-op-1 schaalmodel van de aarde in Minecraft
Lewodo: voor als je wel van koken maar niet van snijden houdt
Spraakgestuurd bed van Revor maakt einde aan snurkgeluiden
Amazon bestelt 100.000 elektrische busjes bij startup Rivian
Deze experimentele GameBoy draait onbeperkt op zonne- en drukenergie