Fresh Gadgets

  • Design
  • Fresh
  • Handig
  • Mobile
  • Robots
  • Wetenschap

Toffe viral van Honda bestaat uit een groot aantal optische illusies

Delen:

Ter promotie van de Honda CR-V werd door het reclamebureau van de Japanse autobouwer een fantastische viral in elkaar gezet. De combinatie van meerdere indrukwekkende optische illusies verklaart waarom het filmpje in een paar dagen al bijna een half miljoen keer is bekeken. Wow!

Delen
Tweet
Appen
Volgende bericht: iPad Air: lichte en flinterdunne tablet

Meer:

  • iPad Air: lichte en flinterdunne tablet
  • Nokia’s eerste tablet, de Lumia 2520, en de high-end smartphone Lumia 1520
Contact Nieuwsbrief Voorwaarden Privacy Policy
Website door Eastfield.

We gebruiken geanonimiseerde cookies om onze site te verbeteren. Meer info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close